В сервісній службі GRECO group працює близько 25 чоловік, тому обслугувати велику кількість обєктів — більше 400, компанія встигає. Разом з тим кількість сервісних інженерів щороку збільшується, тому що росте кількість обєктів.
Про це Elevatorist.com розповів директор та власник компанії GRECO group Іван Корженко.
Він поділився досвідом, як в компанії запобігають дефіциту кваліфікованих кадрів.
Отримати консультацію: +380 98 888 5848
«Ще із зими цього року в сервісну службу ми почали набирати молодих хлопців. Ми проводимо для них навчання терміном до півроку, щоб навчити сервісного інженера обслуговуванню теплогенератора. Беремо найкращих випускників профтехучилищ та технічних вузів і виховуємо їх. Вони вже вчаться з основними сервісними бригадами і їздять на обслуговування»,— говорить Іван Корженко.
Саме завдяки наявності молодих кадрів, сервісна служба компанії працює без проблем, і спеціалісти готові виїжджати для обслуговування обладнання у будь-який регіон України.
Джерело: Elevatorist.com