GRECO group розповіла, як обирати агротехніку

При виборі обладнання, зокрема зерносушарок, варто звертати особливу увагу на якісне сервісне обслуговування. Про це заявив директор та власник компанії GRECO group Іван Корженко, пише Elevatorist.com.

Він здивований тим, що покупці зерносушарок та теплогенераторів думають про сервісне обслуговування менше від покупців тракторів та автомобілів. Фахівець розповів, що зерносушарне обладнання недешеве, а його втратити дуже неприємно, особливо через непрофесійне обслуговування.

Іван Корженко додав, що якщо трапилась проблема, необхідно терміново замінити якусь запчастину, а виробника, який міг би вам допомогти нема, втрати аграрія, з урахуванням вартості зерна, будуть непередбачувані.

Швидкість та доступність сервісного обслуговування — один із критеріїв вибору обладнання. І цей критерій аграрії застосовують, коли обирають автомобілі або трактори для своїх господарств. Уявіть, що ви купили ексклюзивний трактор, запчастини до якого треба чекати кілька місяців із закордону, а у вас посівна, або збір врожаю, і рахується буквально кожна хвилина. Отож питання сервісного обслуговування аграрії включають в угоду з виробниками і обговорюють до моменту купівлі техніки», – зазначив Іван Корженко.

Як писав AgroPolit.com, Україна скоротила експорт зерна до 42 млн т. Також Україна та ОАЕ наблизилися до підписання угоди про Всеосяжне економічне партнерство.

Джерело

Залишити відповідь